تماس با ما

لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

تماس با ما

مشخصات فردی(ضروری)

سوالات پر تکرار

دستگاه هایی که ارائه می کنید نو هستند یا دست دوم؟

ما فقط دستگاه نو و آکبند داریم که واردات آنها به روز و سال انجام میشود.

آیا دستگاه ها گارانتی و خدمات پس از فروش دارند؟

بله ، تمامی دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

آیا شما نماینده انحصاری برندهای معرفی شده هستید؟

بله ، ما فقط برای دستگاه ها و کمپانی هایی که نمایندگی انحصاری آنها را داریم فعالیت می کنیم و شما می توانید کالا را بدون واسطه از ما تهیه نمایید.

امکان خرید و تهیه دستگاه ها به صورت اقساط نیز وجود دارد؟

بله ، جهت مذاکره با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و یا درخواست خود را در سایت ثبت نمایید.

فروش حضوری هم دارید؟

بله ، در ساعات کاری شرکت و با هماهنگی قبلی جهت بازدید دستگاه و مذاکره فروش تشریف بیاورید.

دستگاه ها Close هستند یا open ؟

در حال حاضر تمامی محصولات موجود در سایت Open بوده و با تمامی کیت ها و مواد مصرفی داخلی و خارجی سازگاری دارند.

تأمین مواد مصرفی دستگاه ها به عهده خودتان است؟
  • محلول های مصرفی دستگاه هایی مانند سل کانتر ، الکترولیت آنالایزر در داخل تولید و ارائه می گردد.
  • کاپ ها و کووت های مصرفی وارداتی بوده و به راحتی در دسترس شما قرار دارد.
آیا دستگاه ها نیاز به نصب و راه اندازی در محل دارد؟

آموزش دستگاه های اتوآنالایزر و انواع سل کانتر به صورت حضوری و آموزش دستگاه های ساده تر مانند الایزا ریدر ، الایزا واشر ، فتومتر و کوآگلومتر به صورت تلفنی انجام می شود.

دستگاه ها دارای گواهی کالیبراسیون می باشند؟

بله ، دستگاه ها پیش از تحویل بررسی و کنترل می گردد و به همراه آنها برگ گارانتی ، گواهی کالیبراسیون و گواهی نصب و آموزش صادر و تحویل می گردد.

آیا دستگاه ها نیاز به سرویس ، کالیبراسیون و یا بازدیدهای دوره ای دارند؟

در خصوص دستگاه های بزرگ مانند اتوآنالایزر ، سل کانتر و الکترولیت آنالایزر بهتر است که سرویس های سالانه انجام شود.

در صورت خرابی دستگاه ها ، مدت زمان اعزام کارشناس و یا مدت زمان تعمیر و راه اندازی دستگاه ها چند روز است؟
  • اتوآنالایزرها و سل کانترها قابلیت سرویس از راه دور بصورت اینترنتی را دارند و در صورت نیاز به تعویض قطعه جهت تسریع در راه اندازی دستگاه اولویت با ارسال قطعه و تعویض آن توسط نیروی فنی آزمایشگاه است و در غیر اینصورت اعزام کارشناس با اولین پرواز صورت می پذیرد.
  • سرویس و تعمیر دستگاه های service less مانند الایزا ، کوآگلومتر و یا فتومتر و غیره در بخش فنی مهندسی شرکت انجام میشود.
آیا دستگاه ها در سامانه IMED ثبت شده اند و آیا محصولات شما کد IRC دارند؟

تمامی دستگاه ها و محصولات تحت نمایندگی شرکت مهندسی پارسیان آز طب دارای کد IRC و ثبت سامانه IMED می باشند.

آدرس : تهران - خیابان ولیعصر - ابتدای خیابان استاد مطهری - خیابان منصور - پلاک 75 - طبقه چهارم